۱۳۹۰ مرداد ۱۲, چهارشنبه

من در انتخابات مجلس حتماشرکت میکنم

نه خدایش این همه مجلس داره زحمت میکشه و نباید بی تفاوت باشیم و در انتخابات شرکت نکنیم ، اگر ما شرکت نکنیم چه کسی تو مجلس بره دنبال فتنه آبی بگرده ، کی بره دنبال مصبب شادی مردم بگرده، که بعدش مجلسیان با کلی تحقیق اعلام میکنند، مردم از بیگانگان پول میگیرند تا شادی کنند، تا عزاداری و گریه زاری در مملکت برچیده بشه، مجلسیان دارند کلی کار انجام میدهند و زحمت میکشند ، پیگیر تجاوزات گروهی در باغات هستند، و بعدش اعلام میکنند این تجاوزات بخاطر امر به معروف و نهی از منکر بوده، این همه امنیت برقرار شده، تو صحن مجلس شعار مرگ بر موسوی و کروبی میدهند و بعدش این دونفر را در حصر خانگی قرار میدهند، و آنهای را هم که پای حرف عقایدشان بودند را دستگیر و زندانی و تجاوز میکنند و مجلسیان هم با جدیت پیگیر حالشان میشوند که یه وقت خدای نکرده در زندانها بهشان بد نگزرد ، قوی ترین مرد ایران را هم کشتند ( وای به حال ما ضعیف ها ) و مجلسیان بعدش شاکی میشوند و شاخو شونه کشیدند، و بعدش همه جا امنیت کامل برقرار شد، گرانی و بیکاری هم که دیگه نیست، اجاره مسکن ها هم که آمده پایین این همه خدمت را نباید نادیده گرفت. من یکی که حتما میرم در انتخابات شرکت میکنم. آهان یکی از خدمات دیگر مجلسیان هم یادم آمد از آنجای که تمام مشکلات مملکت توسط مجلسیان حل شده برای همین تشخیص دادند که بالا پشت بام خانه ها نباید دیش ماهواره قرار بگیره که مبادا این همه خدمات مجلسیان به گوش جهانیان برسد و ازشان کپی برداری کنند. توصیه میکنم همه بروند و در انتخابات شرکت کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر