۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

از همین الان برای جلوگیری از وقوع جنگ برنامه ریزی کنیم

آخوندها اینقدر ترسو و بزدلند که فقط کافیه یکبار هواپیماهای امریکای بر فراز ایران دیوار صوتی بشکونند، سریعا مملکت و حکومت رو ول میکنند و میروند برای اینکه دیگه هیچ جایگاهی بین ملت ندارند و هیچکس هم حاظر نیست بخاطر آخوندها از جون مایه بزارند، حتی خود بسیجی ها ،چون اینبار با یه نیروی قویتری مواجهند و این جنبش سبز نیست که با یه حرکت مسالمت آمیز روبرو بشوند. باید برنامه ریزی کنیم در صورت قطعیت جنگ، علیه حکومت به خیابان ها بریزیم و قبل از شروع جنگ، مردم خودشون حکومت را ساقط کنند و از احتمال یه جنگ خانمان سوز جلوگیری کنیم. باید مردم را آگاه کنیم، باید بازار را آگاه کنیم و با یه اعتصاب سراسری و یه حرکت مردمی، قبل از وقوع جنگ ویران گر و خانمان سوز، خودمان با دست خودمان حکومت را ساقط و بدست بگیریم در غیر اینصورت باید در خیابان ها شاهد حضور نیروهای امریکایی و اسرائیلی باشیم چون این آخوندها توانای مقابله با نیروهای امریکایی را ندارند.

۱ نظر:

  1. با این ایده 100% موافق هستم. این چیزی هست که کشور های دیگه هم میخواهند. حمله به کل ایران مخارج زیادی داره و بسیار طولانی مدت خواهد بود. فقط باید اکثریت مردم از این خبر مطلع باشند و از این فرصت استفاده کنند. اولین حمله باسه تعطیلی چند روزه میشه و این همون چیزی هست که جنبش بهش نیاز داشت.
    من فکر میکنم باید پخش اعلامیه رو مثله زمان انقلاب شروع کنیم. با وجود اینترنت و ماهواره خیلی ها دسترسی به اخبار ندارند. باید بهشون فهموند که کشور به خاطره آخوند ها و جمهوری اسلامی داره بمباران میشه.

    پخش اعلامیه رو جدی بگیرید.

    پاسخحذف